Ogłoszenie o konkursie na stanowisko podinspektora ds. zamówień publicznych i funduszy strukturalnych w Referacie Budownictwa, Ochrony Środowiska, Nieruchomości, Gospodarki Komunalnej i Lokalowej
Ogłoszenie o konkursie na stanowisko podinspektora ds. zamówień publicznych i funduszy strukturalnych w Referacie Budownictwa, Ochrony Środowiska, Nieruchomości, Gospodarki Komunalnej i Lokalowej Burmistrz Miasta Kock ogłasza konkurs na stanowisko podinspektora ds. zamówień publicznych i funduszy strukturalnych w Referacie Budownictwa, Ochrony Środowiska, Nieruchomości, Gospodarki Komunalnej i Lokalowej I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Miejski w Kocku, ul. Jana Pawła II 29, 21 -150 Kock. II. Określenie stanowiska: podinspektor ds. zamówień publicznych i funduszy strukturalnych
III. Wymagania stawianie kandydatom, którzy przystępują do konkursu: 1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie; 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) nieposzlakowana opinia; 5) wykształcenie wyższe; 6) dobra znajomość obsługi komputera oraz urządzeń techniczno – biurowych; 7) znajomość przepisów z zakresu procedur administracyjnych oraz zadań i kompetencji urzędu; 8) znajomość przepisów z zakresu przepisów o zamówieniach publicznych oraz finansów publicznych; 9) brak przeciwwskazań do pracy przy komputerze w wymiarze ponad 4 godzin na dobę; 10) znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego. 2. Preferencje i wymagania dodatkowe od kandydatów:
1) znajomość przepisów prawa niezbędnych na stanowisku pracy: kodeks postępowania administracyjnego, prawo zamówień publicznych, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej oraz przepisów prawa dotyczących pozyskiwania środków zewnętrznych, w tym z UE; 2) doświadczenie zawodowe (mile widziane): praca w jednostkach samorządu terytorialnego/administracji publicznej, związana z wykonywaniem czynności będących przedmiotem niniejszego konkursu; 3) obsługa komputera w środowisku MS Office, znajomość zasad techniki biurowej z zastosowaniem komputera; 4) prawo jazdy kat. B; 5) umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy; 6) odpowiedzialność, komunikatywność, samodzielność, terminowość, kreatywność; 7) wysoka kultura osobista.
Przez doświadczenie rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, umowy na zastępstwo, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, umowy cywilnoprawnej, okres prowadzenia działalności gospodarczej, potwierdzone kopiami świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy – zaświadczeniem o zatrudnieniu, zawierającym okres zatrudnienia oraz innymi dokumentami. 3. Warunki pracy na stanowisku: 1) miejsce pracy: Urząd Miejski w Kocku, ul. Jana Pawła II 29, 21- 150 Kock; 2) umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy: 1 etat na czas określony, z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony; 3) w przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas nie dłuższy niż 6 miesięcy; 4) obowiązująca dobowa norma czasu – 8 godzin, a tygodniowo 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy; 5) wynagrodzenie – miesięczne płatne z dołu; wg X kat. zaszeregowania w wysokości nie niższej niż 4.840,00 zł; 6) warunki pracy zgodnie z obowiązującymi pracowników samorządowych przepisami powszechnie obowiązującymi (Kodeks pracy, ustawa o pracownikach samorządowych) oraz wewnętrznymi regulaminami; 7) praca związana z obsługą monitorów ekranowych, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy 4. Główne obowiązki i zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) prowadzenie dokumentacji związanej z opracowaniem strategii gospodarczego rozwoju Gminy oraz jej zmian; 2) przygotowywanie Wieloletniego Planu Inwestycyjnego (WPI) w zakresie wymaganej dokumentacji; 3) opracowywanie rocznych planów rzeczowych przedsięwzięć inwestycyjnych Gminy; 4) planowanie inwestycji urządzeń infrastruktury komunalnej, uzbrojenia technicznego terenu sieci, budownictwa komunalnego oraz inwestycji ochrony środowiska; 5) animacja i kontrola rzeczowo – finansowa nad przebiegiem procesu rewitalizacji; 6) przygotowanie i prowadzenie postępowań o zamówienie publiczne powyżej 30.000 Euro dla Gminy; 7) przygotowanie i prowadzenie postępowań o zamówienie publiczne o wartości poniżej 30.000 Euro w zakresie spraw objętych właściwością referatu, celem zlecenia prac projektowych, robót budowlanych, nadzoru inwestorskiego, autorskiego itp.; 8) prowadzenie działań zmierzających do pozyskiwania funduszy ze środków strukturalnych UE oraz ich rozliczanie; 9) przygotowywanie umów do realizacji zadań inwestycyjnych. 5. Oferty kandydatów powinny zawierać:
a) list motywacyjny; b) życiorys (CV); c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; d) kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie; e) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu; f) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i/lub dodatkowe kwalifikacje; g) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe albo dokument zawierający dane w tym zakresie; h) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych; i) w przypadku kandydata niepełnosprawnego, kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność; j) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku podinspektora oraz o braku przeciwwskazań do pracy przy komputerze w wymiarze ponad 4 godziny na dobę. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV, powinny być opatrzone własnoręcznymi podpisami i klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz.1135). 6. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Kocku ul. Jana Pawła II 29, 21 – 150 Kock lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Kocku, ul. Jana Pawła II 29, 21-150 Kock z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. zamówień publicznych i funduszy strukturalnych w Referacie Budownictwa, Ochrony Środowiska, Nieruchomości, Gospodarki Komunalnej i Lokalowej Urzędu Miejskiego w Kocku’’ w terminie do 22 grudnia 2025 r. do godz. 14.00 (decyduje data wpływu). Aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. 7.Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Kocku w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi poniżej 6%. IV. Informacje dodatkowe:
Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Kocku. V. Przed podjęciem zatrudnienia kandydat zobowiązany jest przedstawić: 1) zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed rozpoczęciem pracy w Urzędzie Miejskim w Kocku; 2) orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej ,,RODO’’,
informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Kock, ul. Jana Pawła II 29, 21-150 Kock; 2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: [email protected]; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji i dokumentacji procesu rekrutacji na stanowisko pracownicze, a w przypadku zatrudnienia w celu realizacji umowy o pracę praw i obowiązków wynikających ze stosunku pracy, podstawę przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1lit. a, b, c, oraz art. 9 ust. 2 lit. b, g, h Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Kodeks pracy; 4) Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa; 5) dokumenty złożone przez kandydata wybranego w konkursie zostaną dołączone do jego akt osobowych i będą przechowane na zasadach wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, dokumenty aplikacyjne będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze konkursu, dokumenty nieodebrane przez kandydatów zostaną komisyjnie zniszczone; 6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, a w przypadku danych przetwarzalnych na podstawie wyrażonej zgody również do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, cofnięcia zgody przetwarzania danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; 7) na niezgodne z prawem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; 8) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie odrzucenie oferty aplikacyjnej z powodu braków formalnych lub braku możliwości zawarcia umowy o pracę, podanie przez Panią/Pana danych kontaktowych jest dobrowolne; 9) decyzje w Pani/Pana sprawie nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania, a także nie będą przekazywane do państw trzecich, ani organizacji międzynarodowych.

